Slanje paketa na isporuku i povrat paketa

Isporuka paketa

Isdporuku vrši Kurirska služba, rok isporuke je 2-3 dana. Isporuka je besplatna za porudžbine preko 5000 Dinara, a za porudžbine koje ne ispunjavaju uslov za besplatnu isporuku cena isporuke je 300 Dinara.

Porudžbine primljene do 12h biće predate kurirskoj službi na isporuku istog dana, dok je isporuka na adresi narednog dana (za robu na stanju).

Porudžbine koje su napravljene posle 12h prebacuju se za obradu u naredni dan i predaju se kurirskoj službi na isporuku , a isporuka će se obaviti narednog dana.

Vremenski okvir isporuke je do 19h.

Post express pošiljke mogu biti predate za prenos kao:

  • Pošiljke za uslugu "Danas za odmah" (u okviru istog mesta)
    Prijem pošiljaka je svakog dana (osim nedelje) od 8 h do 16 h, subotom od 8 h do 13 h. Masa pošiljke može biti do 50 kg. Rok uručenja je 4 sata na teritoriji Beograda.
  • Pošiljke za uslugu "Danas za danas"
    Prijem i uručenje pošiljaka se vrši  u Beogradu . Prijem pošiljaka se vrši do tačno utvrđenog vremena u jednom gradu.
  • Pošiljke za uslugu "Danas za sutra"
    Ova usluga garantuje uručenje do roka koji je označena na prijemnom obrascu Adresnici. Za uslugu Danas za sutra pošiljalac se opredeljuje za rok uručenja do 12h ili do 19h narednog dana od dana slanja (izuzetak je slučaj kada je slanje izvršeno u subotu ili u dane pre početka nekog državnog ili verskog praznika - tada će pošiljka biti uručena prvog radnog dana).

Povrat paketa u slučaju reklamacije

Povrat paketa u slučaju reklamacije proizvoda takođe se vrši putem kurirske službe ili licno na adresi u naš konntrolni servis.

Ako paket šaljete kurirskom službom troškove transporta ka nama plaća pošiljalac po cenovniku Izabrane kurirske službe, a u duhu dobrih poslovnih odnosa u slučaju da je opravdana reklamacija taj iznos isporuke ce se refuntirati pošiljaocu zajedno sa konačnim razrešenjem reklamacije.

Pre slanja urdjaja na reklamaciju potrebno nas je pozvati kako bi smo bili upoznati sa problemom i ako je  moguće da problem rešimo putem telefona savetima ili intervencijom kako bi smo izbegli neosnovane pritužbe na rad uređaja.